SFA i nogle få datoer : 60 års erfaring
I mere end 60 år har SFA-koncernens virksomheder arbejdet for at tilbyde en kundekreds af professionelle og privatpersoner stadig større hygiejnekomfort i deres daglige liv. De tilbyder dem meget mere end teknologisk knowhow, de tilbyder opfindsomme, pålidelige løsninger, der er nemme at implementere. En sindstilstand og en måde at gøre tingene på, som i 1958 resulterede i lanceringen af den første Sanibroyeur. Denne geniale idé fortsætter med at revolutionere interiørdesign rundt om i verden. Dette udsøgte kendskab til pumpeløsninger er blevet udviklet gennem årene og er en værdifuld hjælp i en lang række sektorer.
I dag har SFA design- og produktionskompetence inden for 4 synergetiske områder:
- Vandbehandlingsudstyr og -løsninger
- Pumper og pumpestationer til industrielle projekter
- Pumper og sanitetsmaskiner til hjemmebrug
- Udstyr til brusere, boblebade og kurbade
Besøg vores SFA Group-websted for at finde ud af mere om vores gruppe, herunder:
Vores historie og værdier
Vores sortiment og ekspertise
Vores CSR-forpligtelser
Der er også information om vores HR-politik, vores seneste nyheder og pressemeddelelser og information om alle vores datterselskaber
Fra 1958 til i dag
1958
Oprettelse af SFA og den første toiletkværn / Anskaffelse af Europelec
1970
SFA udvider sit salg i hele Europa og Nordamerika
1978
Første tv-reklamekampagne
1988
Anskaffelse af Kinedo
1990
ISO-certificering af fabrikker
1993
Grandform tilslutter sig SFA-koncernen
2019
Anskaffelse af ZehnderPumpen
2020
Anskaffelse af Aquasystem og Format / Lancering af nyt CI
1958
Oprettelse af SFA og den første toiletkværn / Anskaffelse af Europelec
1970
SFA udvider sit salg i hele Europa og Nordamerika
1978
Første tv-reklamekampagne
1988
Anskaffelse af Kinedo
1990
ISO-certificering af fabrikker
1993
Grandform tilslutter sig SFA-koncernen
2019
Anskaffelse af ZehnderPumpen
2020
Anskaffelse af Aquasystem og Format /
Lancering af nyt CI
De væsentlige elementer i SFA-koncernens mærke, der skiller den ud fra de andre
VORES FORMÅL:
at designe og skabe Løsninger hjemme og for professionelle overalt, hvor der strømmer vand.
VORES VISION & AMBITION:
Baseret på industriel- og designekspertise inden for pumpe- og badeværelsesløsninger, udvikles en bestemt kultur indenfor velvære på tværs af alle markeder og videre i bedste praksis.
VORES POSITIONERING:
Global-koncernen, leverandør af alsidige og opfindsomme løsninger. Kvalitet og fordelagtige løsninger.
Opfindsomhed: En vigtig del af vores DNA
SFA-koncernens kendetegn. Denne værdi kombinerer kreativitet, pragmatisme og intelligens, og indkapsler vores evne til at identificere og tilbyde enkle, men banebrydende løsninger. Opfindsomhed er en slags intellektuel dygtighed, som vores koncern eksemplificerer. Saniflo, Sanifloor, Sanicompact, luftsystemet i balneo-terapi og vores brusersystemer er kun nogle få eksempler.
SFA-koncernen og dens værdier
Vores koncerns 60 år lange historie har gjort det muligt for den at blive, hvad den er i dag, og vi plejer dens vision for fremtiden baseret på et fundament af de værdier, der udgør vores DNA. Disse værdier er stærke og udleves også i vores daglige adfærd.